Jsme členy programů, které sdružují specialisty ze všech stavebních oblastí. Vzájemnou kooperací jsme schopni poskytnout klientovi bezproblémově provedenou práci a nejvyšší možnou kvalitu služeb.
Od roku 2002 vlastníme certifikát řízení jakosti ISO 9001.
Cílem programu DEKPARTNER je technicky podporovat partnery, kteří aktivně používají naše vyspělé materiály a progresivní technická řešení. Účastníci programu DEKPARTNER mají snadný přístup nejen k technické podpoře, ale také k projekčním a expertním službám skupiny DEK.
Nad rámec běžně poskytované technické podpory k sortimentu DEK, účastníkům programu DEKPARTNER je k dispozici:
Česká hydroizolační společnost...
Cech klempířů, pokrývačů a tesařů je živnostenským společenstvem zřízeným podle živnostenského zákona č.83/90Sb a byl založen 5.9.1995.
Jako takový sdružuje podnikatelské subjekty z oboru klempíř, pokrývač a tesař. V současné době má cech kolem 250 členů působících na různých místech naší republiky.
Posláním cechu je především sdružit řemesla podílející se na činnosti v oblasti střech, hájit zájmy svých členů a dbát na dodržování zásad odbornosti, regulérnosti a vyspělosti řemesel ve vztahu k zákazníkovi a zabezpečovat poradenskou činnost v daném oboru. Příkladem zájmu o poradenskou činnost Cechu se staly mimo jiné pražské výstavy "Střechy Praha".
Hospodářská komora České republiky je subjektem zastupujícím podnikatelskou veřejnost v České republice a neodmyslitelnou součástí hospodářského života v České republice. Chrání zájmy svých členů – malých, středních a velkých podniků, sdružujících se v regionální síti komor a v živnostenských společenstvech.
Mezinárodně platná norma ISO 9001 byla vytvořena Mezinárodní Organizací pro standardizaci – International Organization for Standardization (ISO), jejímž cílem je stanovovat mezinárodní požadavky pro systém řízení kvality.
Politika kvality která spočívá v trvalém plnění cíle tj. poskytování kvalitních produktů a služeb zákazníkovi při respektování všech jeho specifických požadavků, v neustálém zlepšování odborného profilu zaměstnanců, ve vytváření dobrých pracovních a sociálních podmínek zaměstnanců a plnění požadavků BOZP a PO,zlepšování pracovního prostředí a ochrany přírody.
Politika kvality je vyjádřena následujícími dlouhodobými záměry vedení organizace:
Politika kvality je orientována na naplnění očekávání všech zainteresovaných stran: